Rikkie Bieber

Direktlänk till inlägg 21 juni 2012

Hej!

Av Rikkie - 21 juni 2012 21:41

Det kommer snart att läggas ut en ny design till min blogg!

Det ska bli så spännande att se vad ni tycker om den   

Den kommer att se mer annorlunda ut, det kan jag lova er! Om jag kommer ihåg så ska jag lägga ut en "före efter" bild. 

Om ni vill så skulle jag uppskatta lite tips om hur jag kan förbättra den. Jag tyckte att det var dags för en liten förändring i bloggen. Just nu så har jag tröttnat en hel del på hur den ser ut. T ex, en gammal justin bieber bild och som ni vet så har jag haft en profil bild här, men den råkade jag radera från bloggen och jag kan inte få tillbaka den. Men den bilden var också gammal. 

Min blogg kommer att ha min favorit färg och en helt annan profil och bakgrunds bild. 

Här är 3 styckenfrågor som jag svarar på så att ni kanske kan humm om hur den ska se ut.

1. Kommer den vara färg glad eller bara i en färg?

Svar: Nej, den kommer inte att vara färg glad som grafitti utan jag tänker hålla mig till en färg som kommer att vara i olika nyanser. Sen kommer texten vara i en annan färg men skälvaste "Menyerna" kommer att vara i en färg.

2. Vad är din stil?

Svar: Om du menar på bloggen, så kommer jag att köra min stil, min stil är inte rock eller grafitti stil utan mer åt det stilfulla sättet. Det jag menar är att jag vill hålla det till en stil. 

Om man ska ta ett exempel, hmm.....vilken blogg? Jo, annybunny.bloggplatsen.se (det är min klasskompis blogg) hon har en väldigt färgglad blogg. Den är jätte fin men det är inte riktigt min stil.

Om man hade tagit ett helt crazy rum och ett mer städat rum så hade jag tagit det städade.

Jag hoppas att ni förstår mina galna förklarningar ^-^.

Jag håller min stil till de olika "inne" grejerna. Om ni får reda på vad som är "inne" nu så har ni hittat min stil.

(GÅ IN PÅ ANNYBUNNY.BLOGGPLATSEN.SE HON ÄR JÄTTE SNÄLL OCH DUKTIG BLOGGARE. GILLAR NI SIMS 3 OCH RIHANNA SÅ BORDE NI GÅ IN PÅ HENNES BLOGG NU!!!!!!!)

3. gillar du glada färger eller lite mörkare och dystrare?

Svar: Det bror på när och var. Jag gillar båda men vid olika tillfällen. På vintern mörka och på sommaren ljusa. På våren föredrar jag gult och rosa och på hösten orange. Men messt av allt gillar jag glada som gör en glad ^^.


Så nu måste jag sluta blogg och designa lite mer på min blogg design. Jag bjuder på en jätte fin bild så länge tills nästa gång, då jag lägger ut min design. Tror att den är klar om en vecka eller innan. Hoppas verkligen på innan :) 

Ha det bra <3 Tack för att du läste. 

 

 
 
Anna

Anna

21 juni 2012 22:22

Tack för att du tipsade om min blogg och jag hoppas att din design blir jättefin som jag vet att den kommer :) Och njaa....jättefinbild????

http://annybunny.bloggplatsen.se

Rikkie

21 juni 2012 22:54

haha! lilla justin bieber hater......
Nej du behöver inte gilla justin :)
Alla har sin egen smak. Ja, det är en jättefin bild ^^

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

:)

Av Rikkie - 1 juni 2013 12:18

Länge sedan jag bloggade, vet... men har inte haft tid och inte tänkt på det... jag har egentligen aldrig varit jätte duktig på att blogga mycket och har verkligen försökt, men jag har glömt osv. sorry   men jag tror inte att bloggen kommer i all...

:)

Av Rikkie - 5 februari 2013 17:33


Jag ska snart åka och träna, men jag tänkte att jag gör ett inlägg på bloggen innan dess. Igår så skrev jag om att jag kanske börjar med veckans kändis där jag skriver lite fakta om en kändis varje vecka, tänkte börja med det nu, om ni vill så får...

Av Rikkie - 4 februari 2013 18:18


Jag har inte så mycket att skriva om just nu så jag tänkte skriva lite fakta om en kändis... funderar på att ha en veckans kändis där jag skriver fakta om den, eller vad tycker ni? Aja, i alla fall så tänkte jag skriva om en nu.   Jennifer La...

Av Rikkie - 2 februari 2013 10:15


Hej !  Har inget speciellt att skriva om nu eftersom att jag inte har hunnit göra så mycket idag änn... Men lite senare idag så hade jag tänkt att gå en runda, jag behöver komma ut efter att ha varit sjuk så länge.  Det kan hända att jag skrive...

Av Rikkie - 1 februari 2013 15:16

Hej alla, idag har det varit en vanlig dag, vaknar, går till skolan... några lektioner osv. Just nu så sitter jag och bloggar, men lite senare så kanske jag går ut, eller något.    Det är många som vet att Justin Bieber har släppt ett akustiskt...

Presentation


Hej Alla!
Det är jag som är Rikkie!
Jag älskar Justin Bieber så om ni gillar honom, borde ni kolla in min blogg då och då.
Ni kan även kolla in justindrewbieber.blogg.se
Tack

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad heter låten som Justin Bieber skrev till sin mamma Pattie?
 I love you
 Never go away
 Turn to you
 Forever you and me
 Catching Feelings

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards