Rikkie Bieber

Direktlänk till inlägg 16 januari 2013

Blandat

Av Rikkie - 16 januari 2013 19:30


Bloggare

Jag vet att jag har gjort ett inlägg innan om bloggare men jag kände för att göra ett till, men innan jag börjar med det så hade jag tänkt berätta lite om min dag idag. Det började med att jag kom till skolan, jag hade några lektioner, rast osv. Vi hade tjejsnack idag och det var jätte kul, haha... tjejsnacket slutade med att vi lekte en musiklek, kommer inte ihåg från vilket program det kommer ifrån men i alla fall så hade jag kul.

Så det var en helt vanlig dag för mig (typ, haha). Sen så kom jag hem och åkte sedan till en klädesbutik, där hittade jag en tröja och en jacka, köpte inte de idag men jag ska åka dit igen på fredag antagligen. 

Kom sedan hem igen och gjorde läxa och nu sitter jag här, nu ska jag prata om (kända) bloggar och bloggare. 

 

Foki Soirak (Wallström)


Blogg: fokis.se

Foki (Anchisa) är född i Thailand år 1991 och flyttade till Sverige när hon var runt 10 år, hon stannade kvar i Sverige ganska länge (runt 8 år), men hon har nu flyttat tillbaka till Thailand med hennes pojkvän Ricky.

Hon vann några priser under år 2009 på Blog Awards (årets nykomling, årets mest orginella blogg och årets blogg).

Hon lägger ut mycket bilder och gör många inlägg på hennes blogg varje dag, hon skriver mycket om vad hon och Ricky gör om dagarna osv.

Hon reser mycket och hon gör alltid något roligt om dagarna som hon sedan delar med sig på sin blogg.

Bild:



Nellie Berntsson

 

Blogg: nellieberntsson.se

Nellie Berntsson är född år 2000 så hon ska fylla 13 år detta året. 

Hon är modell för Hööks och hon har varit med i tv-programet Ponny Akuten säsong 3. 

Hon är mycket aktiv på bloggen och skriver mycket om hennes vardag och om hästarna som hon har osv.

Hon har väldigt många som läser hennes blogg så den är mycket populär.

Bild: 

     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

:)

Av Rikkie - 1 juni 2013 12:18

Länge sedan jag bloggade, vet... men har inte haft tid och inte tänkt på det... jag har egentligen aldrig varit jätte duktig på att blogga mycket och har verkligen försökt, men jag har glömt osv. sorry   men jag tror inte att bloggen kommer i all...

:)

Av Rikkie - 5 februari 2013 17:33


Jag ska snart åka och träna, men jag tänkte att jag gör ett inlägg på bloggen innan dess. Igår så skrev jag om att jag kanske börjar med veckans kändis där jag skriver lite fakta om en kändis varje vecka, tänkte börja med det nu, om ni vill så får...

Av Rikkie - 4 februari 2013 18:18


Jag har inte så mycket att skriva om just nu så jag tänkte skriva lite fakta om en kändis... funderar på att ha en veckans kändis där jag skriver fakta om den, eller vad tycker ni? Aja, i alla fall så tänkte jag skriva om en nu.   Jennifer La...

Av Rikkie - 2 februari 2013 10:15


Hej !  Har inget speciellt att skriva om nu eftersom att jag inte har hunnit göra så mycket idag änn... Men lite senare idag så hade jag tänkt att gå en runda, jag behöver komma ut efter att ha varit sjuk så länge.  Det kan hända att jag skrive...

Av Rikkie - 1 februari 2013 15:16

Hej alla, idag har det varit en vanlig dag, vaknar, går till skolan... några lektioner osv. Just nu så sitter jag och bloggar, men lite senare så kanske jag går ut, eller något.    Det är många som vet att Justin Bieber har släppt ett akustiskt...

Presentation


Hej Alla!
Det är jag som är Rikkie!
Jag älskar Justin Bieber så om ni gillar honom, borde ni kolla in min blogg då och då.
Ni kan även kolla in justindrewbieber.blogg.se
Tack

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad heter låten som Justin Bieber skrev till sin mamma Pattie?
 I love you
 Never go away
 Turn to you
 Forever you and me
 Catching Feelings

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards