Rikkie Bieber

Alla inlägg under december 2011

Av Rikkie - 23 december 2011 11:12

hej hej


Nu ska jag göra ett snabbt inlägg med dagens kändis det blev katy Perry 

Bild 

tycker denna bilden på henne är jätte fin.

PS: Hennes bästa låt tycker jag är Firework :D   

Hej

Av Rikkie - 10 december 2011 16:36

Jaha då var det av gjort på idol.......

Amada fondell är vinnaren av idol 2011. Hon var jätte bra den fredagen men jag måste säga att min favorit 

är Robin. Han har en sån stark röst :D men amanda är okså bra.

Jag och min kompis chattade med varandra samtidigt och höll på robin men när de sa att amanda fondell vann så vvi bara neeeeejj haha, det var lite som en chock för mig faktiskt. 

Här kommer en bild på Amanda 

Där var pinglan :D

Jag ska visa en bild på Robin också

Det blev en lite mindre bild på han :)

Nu ska jag gå över till den bästa saken denna månaden och förra månaden också........jag är som många vet en vampyr älskare det börgade med Twilight sen har det bara fortsatt........

Nu finns det en serie på Disney channel som heter min barnvakt är en vampyr och det har också gjorts en film om den och den heter samma sak. 

Den handlar om två killar som får reda på att deras eller den enas barnvakt är en vampyr och så får de vara med om en massa saker och i serien händer det nya saker hela tiden.såå himla spännande men ett tips ni kanske inte ska se den om ni inte är 8-9 år och uppåt för den är rätt hemsk och läskig vid vissa scener.

här kommer en bild.

Här är killarna och det är han till vänster som har hon i mitten som barnvakt och hon är vampyr och heter Sarah.

Serien spelas varge tisdag och torsdag klockan 19.00 - 19.25 på disney channel.

jag önskar att jag kunde visa ett video klipp men jag vet ej hur man gör men om någon vet så säg hur man gör då snälla .


Kramizar Linnea 

  

Presentation


Hej Alla!
Det är jag som är Rikkie!
Jag älskar Justin Bieber så om ni gillar honom, borde ni kolla in min blogg då och då.
Ni kan även kolla in justindrewbieber.blogg.se
Tack

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad heter låten som Justin Bieber skrev till sin mamma Pattie?
 I love you
 Never go away
 Turn to you
 Forever you and me
 Catching Feelings

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards