Rikkie Bieber

Alla inlägg under augusti 2012

Av Rikkie - 18 augusti 2012 18:41

Då är man på krävtskiva och min mamma tänkte inte på att den började 19.00 och vi kom alltså 18.00, så vi sitter på deras altan och väntar :)
Men nu får jag sluta blogga, det börjar om 20 minuter :)
Kramar

Av Rikkie - 16 augusti 2012 17:44

Om två dagar så släpps hunger Games på film, man kan för beställa men det gör inte jag, jag tycker att det känns så roligt att ha något att längta efter och sen när man väl får det så spricker man av glädje !
Det är därför som jag inte vill föreställa :)
Läännggttaaarr!!!!
Måste slutet blogga ska till träningen
Bye ^^

Av Rikkie - 15 augusti 2012 23:59

Ja äskar ju hunger games så jag var tvungen att grattulera Jennifer när hon fyller år......men jag kommer inte gratulera kändisar så ofta för då härmar jag min kompis och det är inte så snällt. Jag tänkte igår att jag måste göra ett inlägg för Jennifer fyller år imorgon.
Men dagen kom och det ända jag tänkte på var att jag skulle göra ett inlägg men tänkte inte på att Jennifer fyller år men bättre sent än aldrig!
Grattis Jennifer

Av Rikkie - 15 augusti 2012 11:33

Hej!

Har ni tänkt på att Foki ändrar sin hårfärg m.m väldigt ofta.

Jag har ett par bilder som visar hur hon ser ut nu och som hon såg ut innan.

Det är faktiskt ganska intressant. 

Det är inte bara foki som förrändras fort utan också Justin Bieber, Selena Gomes och Rihanna. (visar förändrade bilder på dom med snart men jag börjar med foki.....:))

Här kommer olika bilder när hon förrändras m.m

          

Bilderna kommer i ordning bara så att ni vet vilken av bilderna som är äldst.

Visst har hon förändrats! vilken bild tycker ni är finast? Ps: den sista bilden är som hon ser ut nu :)

Selena gomez!

selena gomez förändras ganska mycket så det blir många bilder :)

             Ja den sista bilden är den nyaste. Det är när hon är på teen choice awards 2012

Justin Bieber   

       

Är han inte hetare än han någonsin har varit, han har alltid varit söt och snygg men nu är han het !!! 

Undrar om han är ännu hetare om några år framöver! 

Rihanna

       


Det var de kändisarna det, och visst ändrar sig kändisarna fort! Herre gud man hinner inte med!

Nu ska jag säga vilka kändisar som jag tycker var/är finast under dessa tiderna ^^

1. Foki - jag gillar den sista bilden messt men jag gillar när hon har mörkare hår så jag gillar den näst sista bilden.

2. Selena gomez - jag älskar när hon är den lilla söta tjejen utan smink då är hon så himla gullig så jag gillar den andra bilden men också den sista och näst sista, kan inte bestämma mig ^.^

3. Justin Bieber - älskar hur han ser ut nu men jag har alltid älskat honom men klart den sista bilden!!!!!

4. Rihanna - hon har alltid varit fin till utseendet men jag gillar inte riktigt alltid hur hon förrändras men hon är verkligen cool att hon bågar så mycket men jag gillar den första bilden.

Måste sluta blogga, ska till min kompis.



Av Rikkie - 14 augusti 2012 22:05

Tänkte tipsa om några bloggar nu och samtidigt berätta lite om dom.
(ordningen betyder inte att jag gillar den ena eller andra mer än dom andra, jag gillar alla lika mycket)
1. annybunny.bloggplatsen.se
Den handlar om min kompis vardag, vad hon gör och ibland gör hon inlägg om Sims 3, hon säger att hon ska skriva lite om Rihanna också men ett sådant inlägg har inte komit än, men vänta och se. :)
2. jennifershraderlawrence.blogg.se
Den handlar om Jennifer Lawrence och Hunger Games, hon är riktigt duktig på att uppdatera sin blogg (uppdatera menas att man är duktig på att göra många inlägg dagligen mm) Så kolla in den bloggen nu!
3. fokis.se
Den handlar om en jätte söt 21 årig tjej som gör en massa roliga saker och hon lägger minst upp 3 inlägg per dag och hon har en internet shop som heter fokiwa.se som står för foki Wallström, i den shoppen så säljer hon kläder, assesoarer, lösnaglar, väskor, hårfärger, läppglans och mycket mycket mer, hon är en riktigt underhållande bloggare. Hon reser också mycket och där hittar hon på mycket och hon är bara bäst på att hitta godsaker och söta saker.
4. nellieberntsson.se
Den handlar om en snygg tjej som älskar ridning och hittar på många roliga grejer, hon vinner priser och är före detta modell för hööks, hon har varit med i ponnyakuten och hon är också en väldigt aktiv bloggare.
Gå in på hennes blogg och ni blir inte besvikna.
Här är bilder hur deras blogg ser ut eller hur bloggarna ser ut.
Bilderna är i ordning precis som dom står i min lilla beskrivning så det kommer att vara 4 bilder.
Kommentera gärna vad ni tycker om bloggarna :)

Av Rikkie - 14 augusti 2012 14:59

För alla hunger Games älskare och Jennifer Lawrence älskare, så borde ni gå in på http://jennifershraderlawrence.blogg.se.
Det är en jätte bra blogg och det handlar mycket om Jennifer.
Ni måste gå in på hennes blogg :)
Måste sluta blogg nu
Bjuder på några bilder

Av Rikkie - 10 augusti 2012 19:24

Jag är så himla trött just nu jag fattar ingenting, precis var jag jätte pigg och nu håller ögonen på att slockna. 

Idag har jag inte haft så mycket att göra, men min systers kompis var här och hon är jätte snäll.......

Hon gjorde fantastiska frisyrer på min en som det var en jätte fin/söt fläta......går ej att beskriva och sen var det en som gjorde att ens toffs blev längre. Jaja det var fina frisyrer idag! 

Jag ska berätta allt från början till slutet.

Jag vaknade upp klockan 09.30 på morgonen och sedan kom pappa in ungefär klockan 10.00 till mitt rum och sa att det var frukost, jag tog på mina mjukis shorts och min   Justin Bieber  tröja hehe   

och sedan gick jag ner. 

Där stod det frukostbullar och en massa pålägg, då såg jag att min systers kompis (som är jätte snäll) var hos oss, jag sa hej och började att äta. 

Sen så frågade jag om det gick att va för min kompis Anna (annybunny.bloggplatsen.se) men det gick inte   ....

Sen så spelade jag, min syster och hennes kompis gamecube (det var llääänngggee sedan!!) vi spelade det spelet när man är mario figurer och åker runt på bilar, hehe så barnsliga vi är :) det var as kul! 

Sedan så kollade jag på Punk´d på MTV, där var Justin Bieber, Taylor Swift, Sean Kingston, Miley Cyrus, Josh Hutcherson, Vanessa Hudgens, Lucy Hale, Emma Roberts, Liam Hemsworth och Khloe Kardashian. 

Sen finns det fler av de programmen med flera kändisar i men han bara se de här med domma kändisarna i.

Jag kollade också på Awkward, orkar inte berätta vad den handlar om......... men rekommenderar det från 12 års ålder.

Min systers kompis gjorde som sagt frisyrer och sedan skulle hon hem :( 

Men pappa gjorde en jätte god lasagne med sallad till, det blev mumsigt   

Sen sitter jag här nu, hehe :)

Fick nu reda på att den heta killen Lucas Hill fyller år idag! Grattis till honom.....om ni inte vet vem han är så känner ni säkert igen honom från Hannah Montana the movie, faktiskt en jätte bra film.

Bilder: 

Awkward:

Ashley Rickards (huvudrollen)

 

Brett Davern (en vän, kanske pojkvän till Ashley Rickards i filmen)

 

Beau Mirchoff (Ashley gillar honom i filmen)

 

Jillian Rose Reed (en av Ashleys bästa kompisar i filmen)

 

Jessica Lu (den andra presonen i filmen som är hennes bästa vän)

 

Ja, det är Awkward det, nu visade jag bara de viktigaste personerna som är med, men det finns sååååå många fler.

Oj! glömde nästan.... har ni kollat på fokis blogg? 

Hon sjunger där!!!! Hon har inte världens bästa röst men den är jätte gullig, om ni gillar henne så ska ni självklart kolla för hennes röst är jätte söt och bra..... :) 

Förra gången som ni vet så gick det inte så bra med att dela en video.

Men jag ska försöka, men om det inte går så får ni gå in på hennes blogg och kolla på den där :)

<script type='text/javascript' src='http://script.sweeptail.com/videoScript.do?siteVideoId=1003&siteId=348872'></script>

hejdå :)








Presentation


Hej Alla!
Det är jag som är Rikkie!
Jag älskar Justin Bieber så om ni gillar honom, borde ni kolla in min blogg då och då.
Ni kan även kolla in justindrewbieber.blogg.se
Tack

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad heter låten som Justin Bieber skrev till sin mamma Pattie?
 I love you
 Never go away
 Turn to you
 Forever you and me
 Catching Feelings

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards