Rikkie Bieber

Alla inlägg under januari 2013

Av Rikkie - 25 januari 2013 14:09

Hej, ledsen för att jag inte bloggat på ett tag, men som ni kan se på rubriken så har jag blivit sjuk...

Under dessa dagar har jag bara tagit det lugnt och haft tråkig, har därför absolut ingenting

roligt att skriva om till er...

Men i alla fall så tänker jag inte skriva mer, vill inte tråka ut er, bye  


Av Rikkie - 22 januari 2013 16:48

Hej alla!

Tänker inte skriva så mycket just nu...

Men i alla fall så kollar jag på Tv och bloggar nu men lite senare så kommer jag att åka på träning, men innan det så kommer jag nog bara ta det lugnt...


Detta blev ett mycket kort inlägg men jag får skriva mer någon annan dag.

 

Av Rikkie - 21 januari 2013 18:06

Hej !

Tänkte skriva lite om en av mina favorit filmer just nu, har väldigt många favorit filmer men jag tänkte bara skriva om en nu.   


Letters To Juliet

Jag älskar denna filmen!

Den handlar om en tjej vid namn Sophie, hon åker på resa med sin pojkvän Victor till Verona i Italien.

Denna resan var egentligen till för att de bara skulle ägna sig åt varandra, men det blev inte riktigt som planerat.

En dag när hon var ute så gick hon förbi en vägg full med brev, skrivna till Juliet (Julia).

Breven var från kvinnor som ville ha hjälp med sina kärleksproblem.

Hon hittar ett 50 år gammalt brev från en kvinna vid namn Claire, Sophie svarade sedan på brevet.


Jag tänker inte avslöja allt för mycket, men kolla gärna in trailern till den :)

Det är en mycket bra film!

     


Av Rikkie - 19 januari 2013 14:35

Hej!

Tänkte berätta lite om igår

Egentligen så var det inte någon speciell dag igår, jag var i skolan som vanligt och sedan åkte jag och köpte en tröja som var super fin och jag är riktigt nöjd med köpet!

Den skulle passa perfekt till slitna jeans och ett flätat skärp.


Har inte så mycket mer att prata om så jag ska inte tråka ut er

Hejdå

 


Av Rikkie - 16 januari 2013 19:30


Bloggare

Jag vet att jag har gjort ett inlägg innan om bloggare men jag kände för att göra ett till, men innan jag börjar med det så hade jag tänkt berätta lite om min dag idag. Det började med att jag kom till skolan, jag hade några lektioner, rast osv. Vi hade tjejsnack idag och det var jätte kul, haha... tjejsnacket slutade med att vi lekte en musiklek, kommer inte ihåg från vilket program det kommer ifrån men i alla fall så hade jag kul.

Så det var en helt vanlig dag för mig (typ, haha). Sen så kom jag hem och åkte sedan till en klädesbutik, där hittade jag en tröja och en jacka, köpte inte de idag men jag ska åka dit igen på fredag antagligen. 

Kom sedan hem igen och gjorde läxa och nu sitter jag här, nu ska jag prata om (kända) bloggar och bloggare. 

 

Foki Soirak (Wallström)


Blogg: fokis.se

Foki (Anchisa) är född i Thailand år 1991 och flyttade till Sverige när hon var runt 10 år, hon stannade kvar i Sverige ganska länge (runt 8 år), men hon har nu flyttat tillbaka till Thailand med hennes pojkvän Ricky.

Hon vann några priser under år 2009 på Blog Awards (årets nykomling, årets mest orginella blogg och årets blogg).

Hon lägger ut mycket bilder och gör många inlägg på hennes blogg varje dag, hon skriver mycket om vad hon och Ricky gör om dagarna osv.

Hon reser mycket och hon gör alltid något roligt om dagarna som hon sedan delar med sig på sin blogg.

Bild:



Nellie Berntsson

 

Blogg: nellieberntsson.se

Nellie Berntsson är född år 2000 så hon ska fylla 13 år detta året. 

Hon är modell för Hööks och hon har varit med i tv-programet Ponny Akuten säsong 3. 

Hon är mycket aktiv på bloggen och skriver mycket om hennes vardag och om hästarna som hon har osv.

Hon har väldigt många som läser hennes blogg så den är mycket populär.

Bild: 

     

Presentation


Hej Alla!
Det är jag som är Rikkie!
Jag älskar Justin Bieber så om ni gillar honom, borde ni kolla in min blogg då och då.
Ni kan även kolla in justindrewbieber.blogg.se
Tack

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad heter låten som Justin Bieber skrev till sin mamma Pattie?
 I love you
 Never go away
 Turn to you
 Forever you and me
 Catching Feelings

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards