Rikkie Bieber

Alla inlägg under april 2012

Av Rikkie - 17 april 2012 17:35

Hej ledsen att jag inte kunnat göra ett nytt inlägg på ett tag men eftersom att en kompis tjatade så fick jag göra ett inlägg haha ^-^. Idag ska jag blogga om Hunger Games. Jag total ÄLSKAR hunger games (och josh hutcherson är sååå snygg). Hunger games handlar om att kunna överleva. I detta fallet så väljs Katniss Everdeen (Jennifer Lawrence) och Peeta Mellark (Josh hutcherson) för att försöka överleva i Hunger Games. Jag kommer inte berätta mer för då får ni skälva se filmen annars förstör jag allting :) här kommer bilder.

Det blir MÅNGA bilder och en bild på en KYSS!!!!

                       


OJ! Det blev många bilder men jag hoppas ni gillar det.

Om ni vill se mer och veta mer av hunger games gå in på youtube och kolla in videon man blir helt KÄR <3  

Presentation


Hej Alla!
Det är jag som är Rikkie!
Jag älskar Justin Bieber så om ni gillar honom, borde ni kolla in min blogg då och då.
Ni kan även kolla in justindrewbieber.blogg.se
Tack

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad heter låten som Justin Bieber skrev till sin mamma Pattie?
 I love you
 Never go away
 Turn to you
 Forever you and me
 Catching Feelings

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards