Rikkie Bieber

Alla inlägg under januari 2012

Av Rikkie - 29 januari 2012 08:42

Hejsan alla snälla ! <3 


Nu idag så ska jag lägga ut bilder på mitt favorit tv program på Nickelodeon och Disney Channel.................jag har 2 på Nickelodeon och 2 på disney channel.

nu ska jag visa dom som jag tycker

om på Nickelodeon och den

första bilden är på 

Victorious..........

Ps: 2 bilder

 

Det var dom :D

Nu till det andra programmet på Nickelodeon...

ICarly ............Ps: 2 bilder

 

Nu till dom första på disney channel

som jag gillar väldigt mycket

är Min barnvakt är en vampyr.......yey

Nu till den lite äldre men dom har gjort

flera och nya avsnitt av det

SHAKE IT UP!!!!!!! whoooowhooo

 



Sådär nu har ni sett mina favorit program men om jag ska välja två en av

disney channel och en av Nickelodeon så skulle

jag välja Victorious och Min barnvakt är en vampyr

men min barnvakt är en vampyr har inte fått nya

avsnitt så det börjar bli lite lång tråkigt

så hoppas på nya avsnitt :D toddelooo 


Av Rikkie - 28 januari 2012 13:56

Ni känner säkert till att jag gillar Foki! Det står som min profil också.

Om man kollar på hennes blogg så tar hennes pojkvän väldigt fina bilder på henne själv.

Ni ska få se några nu.

Ser ni så bra bild jag lägger ut 3 stycken till BONUS bilder :D

       

det var allt för mig ha en bra dag    

Presentation


Hej Alla!
Det är jag som är Rikkie!
Jag älskar Justin Bieber så om ni gillar honom, borde ni kolla in min blogg då och då.
Ni kan även kolla in justindrewbieber.blogg.se
Tack

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad heter låten som Justin Bieber skrev till sin mamma Pattie?
 I love you
 Never go away
 Turn to you
 Forever you and me
 Catching Feelings

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards