Rikkie Bieber

Alla inlägg den 22 juni 2012

Av Rikkie - 22 juni 2012 12:46

Hej! 

äntligen blev jag klar med min bloggdesign. 

Gud vad härligt. Jag ska visa vilka bilder jag har använt. Tyvärr så ser man inte så mycket min bakgrundsbild med jag tror ni kan gissa att det är Justin bieber. All denna reklamen gör så att man inte kan se hur det ser ut! 

Men nu ska jag ge er två bilder på hur min gammla design såg ut <3

 

Så här såg den gammla ut! Jag tycker att min nya design är bättre, vad tycker ni?

Här är min bakgrundsbild på den nya designen.

 

och sen så är det min profilbild 

 

Visst är han snygg <3 

haha. 

Ja, jag sa ju att jag skulle ha min favoritfärg och det är lila! Såklart eftersom att justin biebers favorit färg är lila. Kommentera vad ni tycker tack <3333 

När jag tänkte på min bloggdesign med hur jag skulle göra så kom jag fram till att jag ville ha en ljus blogg. 

Den skulle inte va så mörk som det förra utan man skulle mer tycka att bloggen var lite gladare. Jag ville som sagt inte ha grafitti men ville ändå ha en ljus blogg. 

hoppas att ni tycker om det <3 

Skriv vad ni tycker så är jag den gladaste bloggaren ever!

Kram Rikkie 

  

Presentation


Hej Alla!
Det är jag som är Rikkie!
Jag älskar Justin Bieber så om ni gillar honom, borde ni kolla in min blogg då och då.
Ni kan även kolla in justindrewbieber.blogg.se
Tack

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad heter låten som Justin Bieber skrev till sin mamma Pattie?
 I love you
 Never go away
 Turn to you
 Forever you and me
 Catching Feelings

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards