Rikkie Bieber

Alla inlägg under oktober 2012

Av Rikkie - 31 oktober 2012 18:42

Idag var det första dagen på lägret :)!!
Kommer ni ihåg "M" och "L" som jag snackade om innan ? (om inte kolla i det förra inlägget)
Men i alla fall så började jag och "M" att bolla in.
Hon är jätte duktig! :)
Men sen så skulle vi sammlas.
Vi skulle köra en övning jag orkar inte förklara hur den går till men jag kan säga att man kan kalla övningen "höger, mitten, höger, vänster"...
Haha, låter knepigt!! :)

Men efter det så ställde jag och "M" sa och började spela.
Sen så efter 2 och en halv timme med den övningen så var det paus.
Jag och "M" gick till vår tränares barn som är 2 och ett halvt år (jätte söt).
Vi kastade bollar till henne med 2 andra Medans hon fångade dom (så himla gulligt ^^)

Sen var det mat, vi år pasta med köttfärssås (även känt som spagetti med köttfärssås, haha)
I vanliga fall säger jag spagetti till spagetti och inte pasta men det var sånna skruvade grejer och då är det pasta för mig !

Det var mycket gott!

Sen så började vi spela igen tills tränaren sa till och nu är jag här :)
Jag har haft mycket kul!

Men nu så ska jag äta igen eftersom att det är kväll :)


På lördag så kommer det bli shopping för hela slanten !???

Bye !
(har ingen bra bild att visa idag men ni får klara er utan)

Av Rikkie - 29 oktober 2012 17:25

Min vecka har ungefär varit så här:

Måndag: Skola och Bildskola
Tisdag: Skola och Träning
Onsdag: Skola
Torsdag: Skola och Träning
Fredag: Halloween dag i skolan och tjejkväll.
Lördag: Match ! :)
Söndag: Slappdag!!

Den där sista slappdagen tycker jag att jag förtjänade !!

Snart ska jag på tränings läger i 3 dagar också nu nästa vecka och det ska bli super kul!
Mina kompisar som jag tränar med i vanligaste fall kommer att vara där också, de går inte i samma skola som mig en bor ganska långt ifrån mig och en ganska nära.
Jag vill inte nämna deras namn i bloggen eftersom att jag inte har tillåtelse för det men jag kallar de för "M" och "L"....
De är i alla fall jätte snälla och Kag brukar alltid ha mycket kul med dem på läger, träningar osv.

Jag har tänkt att ha en frågestund som vissa har skrivit till mig... Jag har tänkt sammla ihop alla och sätta in dom på ett inlägg istället!

Fråga: Varför lägger inte du ut bilder på dig skälv ?
Svar: Jag har alltid varit "anonym" på bloggen och jag ser ingen anledning att börja lägga ut bilder på mig nu, så ja tänker fortsätta med anonym grejen :)

Fråga: Vilka sporter ogillar du och vilka sporter gillar du?
Svar: Jag gillar inte lagsporter, jag tycker om vinnar och förlora skälv.
Jag spelade några lagsporter ett tag men det var absolut inget för mig!!!
Men jag har inget emot att andra spelar det och tycker att det är kul men skälv är jag inte så förtjust i det.
Många vet ju t ex att jag inte gillar fotboll, jag kan liksom inte se det roliga med det, Medans andra kan.
Men världen hade inte varit kul om man inte tyckte olika, inte sant?
Jag gillar som sagt "egen-sporter".
Jag tycker speciellt mycket om tacket sporter som t ex badminton, tennis och pingis, de är rätt skyssta sporter!
Men det finns en lagsport som jag tycker är riktigt skysst och det är beach volleyboll.
Jag har som en sån där "sommar dröm" att några vänner bjuder mig på en strand dag (både tjejer och killar) och så solar man först, spelar lite beach volleyboll, badar, grillar marshmallows och bara myser och njuter...!!!
Skulle inte det låta som en härlig dag på sommarlovet?

Jaja, till nästa fråga:

Fråga: Har du några vänner som har bloggar?
Svar: Nej, inte så många. Som många vet så är det en som är en av mina bästa kompisar som har en fin blogg som heter annybunny.bloggplatsen.se
Men annars är det inga "vänner" på det sättet som har blogg vad jag vet.


Fråga: Kan du beskriva Justin Bieber med 5 ord?
Svar: ojjjjjj!!! Det blir svårt att beskriva den underbara killen med bara 5 ord, men jag ska göra ett försök.
1. Underbar
2. Fantastisk
3. Snygg
4. Bäst
5. Bra kändis
Hade kunnat skriva hur mycket mer som helst till, men det fick jag inte! :( hihi


Fråga: gillar du fler kändisar än Justin Bieber?
Svar: han är ju min favorit så ingen kan slå honom men jag gillar: Taylor Swift, josh hutcherson, Jennifer Lawrence, selena Gomez, demi lovato, beyoncé, Leona Lewis och Harry Styles, såklart gillar jag många fler, men ska jag säga alla här blir det alldeles för långt!!!

Önskar er en fortsatt trevlig höst :) <3

Av Rikkie - 22 oktober 2012 21:42

Hej ! 


som jag skrev i förra inlägget så skulle jag göra ett till inlägg på kvällen, det blev så och det var ganska tätt med tiderna men jag tänte att det inte skulle skada med ett exta inlägg (så dålig som jag har varit på att blogga).


jag ska visa er några bilder och de kommer såklart att vara på min älskling, haha som ni vet Justin Bieber

 

Där var min älskade, haha 


Några killar i min klass har faktiskt erkännt att det igentligen inte är hela han som de retar dig på eller hara med JB, utan för vissa så är det att de tycker att han sjunger som en tjej (vilket jag absolut inte tycker för hans röst har blivigt mycket mognare) och vissa killar hatar hans utseende men tycker inte att det är något fel med hans låtar/röst och vissa bara hatar honom helt enkelt utan någon anledning, det tycker jag är lite konstigt.

Hur kan man hata någon utan att veta ens varför? 


Spela roll jag försöker inte förstå mig på det ändå, för i mina ögon är han perfekt, men alla tycker olika.


Slutar blogga nu 

Bye

/Rikkie











Av Rikkie - 22 oktober 2012 20:52

Som vanligt håller inte jag mitt löfte med att blogga mycket, men jag har tänkt efter och kom fram till att jag bara bloggar när jag skälv verkligen känner för det!!! 


det är oftast så att jag inte har tid eller så.... 

det är träning, tävlingar, kompisar, skolan och massor med annat!!


Jag orkar helt enkelt inte med bloggen vissa dagar, ibland så får man dåligt samvete också för att inte blogga men sen får jag tänka också på att jag inte ska ha det för att då känner jag mig tvingad att blogga och då är det ju inget kul med en blogg.....


Så checka in här lite då och då så kommer det att vara förhoppnings vis några inlägg i månaden.....

Jag brukar alltid lova er att jag ska vara bättre på att blogga men efterosm att jag inte alltid håller det så skriver jag bara, kolla in när du känner för det och så får du se om något nytt komit upp.......


Jag ska tipsa er idag har jag tänkt om några låtar som är mycket bra....

  • Don´t you worry child - Swedish House Mafia 
  • Princess of china - Coldplay, Rihanna
  • We´ll be coming back - Calvin Harris 
  • Do it like a dude - Jessie J
  • Pund the alarm - Nicki Minaj
  • Read all about it - Emeli Sandé
  • Summer Paradise - Simple Plan

De var dom de :)

Hoppas att ni tar och sätter in de i er lista, men ni kanske inte alls gillar samma låtar som jag, vad gillar ni för låtar, musikstil, artister/grupp, osv? 


Skulle vara kul att veta.. ;) 


Jaja, vi snackar annat nu........ 

jo! Halloween är ju snart, är det någon mer än jag som är jätte taggad detta året för halloween?? 

Det ska bli så himla kul! I skolan så ska vi klä ut oss och jag har tänkt se jätte läskig ut detta året!!! 

Jag ska vara vampyr och vi ska i skolan ha spökrunda, disco och såklart är ju hela nöjet att se så läskig ut som möjligt! 


Min kompis fyllda år i lördes den 20 oktober så gå in på hennes blogg och gratta henne!!! 

Jag cyklade till henne och gav henne "Magnetic" nagellack och nageldekorationer, det tror jag hon blev glad för.


Måste sluta blogga nu... 

(det kan hända att jag bloggar lite till du på kvällen för att jag har tråkigt)

Jag lägger inte ut några bilder nu, det får bli sen i så fall....



Hejdå


Av Rikkie - 5 oktober 2012 14:34

Hej idag har jag varit i skolan och det är fredag tjohoo!!!
Ska senare klockan 6 på tjejkväll, ska bli så roligt, alla ska ha på sig en OnePiece! Jag kommer ha på en som är med leopardmönster :)
Sen så ska jag har plattat hår (eller våffel hår) och så ska jag sminka mig!!!
Festen varar till klockan tio så vi kommer ha så kul!!!

Det som är mindre kul är att 2 av mina bästa kompisar är inte bjudna :(
Så det hade varit roligare med dom!!'

Men jag ska lägga in lite saker i bilden nu så jag måste sluta blogga!
Hejdå
(ledsen för dålig bloggning på ett tag, ska förbättra mig!)

Presentation


Hej Alla!
Det är jag som är Rikkie!
Jag älskar Justin Bieber så om ni gillar honom, borde ni kolla in min blogg då och då.
Ni kan även kolla in justindrewbieber.blogg.se
Tack

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad heter låten som Justin Bieber skrev till sin mamma Pattie?
 I love you
 Never go away
 Turn to you
 Forever you and me
 Catching Feelings

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards