Rikkie Bieber

Alla inlägg under juli 2011

Av Rikkie - 21 juli 2011 19:14

hejsan!!!


Jag längtar inte tills sommaren är slut men jag har sett en trailer på youtube och det är den nya TWILIGHT filmen Breaking Dawn och den kommer ut 18 November 2011 och då är sommaren slut!!!:( men det kommer en ny sommar varge år det är ju skönt haha!!! jag ska lägga ut fler bilder så klart så jag ska inte göra er besvikna så här kommer lite bilder på twilight stjärnorna OJ det blev en stor bild men jag ska visa en till det gick nämligen inte att förminska på denna data!!!!!! Här kommer en till fasst lite mindre  älskar bara filmerna!!!!!! Hoppas ni har sett ALLA filmer som kommit ut annars är det ett tips att göra det för jag LOVAR om ni är så tokiga i filmer med kärlek eller romans så kommer ni inte bli besvikna!!!!!! och gillar man snygga killar är domma filmerna perfekta för både robert pattinsson (Edward) och Tyler Lautner (Jacob) är jätte snygga och söta haha nog om det vi ses och ha en bra dag                                                           // Rikkie







Av Rikkie - 17 juli 2011 10:39

OMG!!!!


Jag vet jag har lovat er att blogga mera men det gick inte för internet la av jag är arg på datan men nu kan jag blogga igen.

Nu äntligen har jag sett den nya Harry Potter!!!!! Jag HATAR över allt i världen att hela serien är slut    ..................

Domma 4 sakerna visste ni kansek inte om Harry Potter stjärnorna!!!!

1 Visste ni att Harry Potter heter Daniel Radcliffe

2 Visste ni att Hermione Granger heter Emma Watson

3 visste ni att Ron (Ronald) Weasley heter Rupert Grint

4 visste ni att Harry potter Stjärnorna har äntligen fått sinna stjärnor i Hollywood 

  Här kommer en bild på Daniel Radcliffe känd som Harry Potter har ni sett den skälva säg det till mig och säg vad ni tyckte

Presentation


Hej Alla!
Det är jag som är Rikkie!
Jag älskar Justin Bieber så om ni gillar honom, borde ni kolla in min blogg då och då.
Ni kan även kolla in justindrewbieber.blogg.se
Tack

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad heter låten som Justin Bieber skrev till sin mamma Pattie?
 I love you
 Never go away
 Turn to you
 Forever you and me
 Catching Feelings

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards