Rikkie Bieber

Alla inlägg den 17 september 2011

Av Rikkie - 17 september 2011 06:49

Hej hej


tänkte berätta om en cool serie som heter Fångad.

Det handlar om kompisar som är ute och åker båt med sina föräldrar. 

Hellt plötsligt kommer en stor storm som gör att båten sjunker. 

Sen vaknade dom nästa dag och då var dom vid en strandkant och hade apsolut ingen aning var dom var. Men det ända problemet var att dom inte kunde hitta sina föräldrar. Dom var ute på ön jätte länge utan föräldrar och sen så fick dom reda på att en kille som heter Dr Hamilton har kinappat både föräldrar och barn och gör dom til slavar eller dom får åtminstonde jobba åt honom. Här kommer lite mer fakta om dom vad dom heter och jag säger deras ångad namn först och sen deras Riktiga

Josh = Anthony Spanos

Ryan = Benjamin Jay

Gabe = Brad Albert

Lily = Natasha Phillips 

Em = Matilda Terbio 

Natasha = Maia Mitchell 

Saskia = Tara Bilston 

Jarrah = Mikayla Southgate 

Så Det var det :D 

Här kommer bilder på dom 

Josh (Anthony Spanos)

 

Ryan (Benjamin Jay) 

Gabe (Brad Albert) PS: Bilden är lite rolig hehe


Lily (Natasha Phillips)


Em (Matilda Terbio)


Natasha (Maia Mitchell)

Saskia (Tara Bilston)hon står bredvid Josh

 

Jarrah (Mikayla Southgate)

   


så nu har jag visat er stjärnorna i tv serien. Men om ni vill veta hur slutet är får ni antingen kolla skälv eller skicka 2 frågor till min blogg!

Hejdå ha det bra

// Rikkie 

Presentation


Hej Alla!
Det är jag som är Rikkie!
Jag älskar Justin Bieber så om ni gillar honom, borde ni kolla in min blogg då och då.
Ni kan även kolla in justindrewbieber.blogg.se
Tack

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad heter låten som Justin Bieber skrev till sin mamma Pattie?
 I love you
 Never go away
 Turn to you
 Forever you and me
 Catching Feelings

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards