Rikkie Bieber

Alla inlägg den 8 september 2011

Av Rikkie - 8 september 2011 15:57

Hejsan jag är hemskt ledsen att jag inte bloggat med det har jag inte gjort av privata skäl min data har också laggat! :D hoppas ni har klarat er utan mig ett tag! :D ..............? !.....  

Nu ska jag lägga in en bild nu fungerar det, hoppas jag! men det är så här att jag är hoss min kompis idah så det kanske fungerar på hennes data!

  yaaay 

Detta är min gubbe på moviestarplanet.se hoppas ni gillar den! :D 

Jag skulle gärna vilja visa en bild på min kompis gubbe Gosi det är hon som  är med nu här kommer den!

 

Detta är min kompis Gosi hon är i lvl 6 och är jätte snäll! Bli vän med henne det skulle hon uppskatta och PS: när du ändå är igång med att fråga henne om vänförfråga och så, så fråga mig också hehe och ge mig aouto snälla

Vill ge en bild till, till er så här kommer min absoluta favorit av människor i världen! 

 

Söt vell? Jo, så klart men vissa gillar inte han men snälla kalla inte han för justin bäver eller biver de är inte skyst! Det var allt för mig tjaooo

Presentation


Hej Alla!
Det är jag som är Rikkie!
Jag älskar Justin Bieber så om ni gillar honom, borde ni kolla in min blogg då och då.
Ni kan även kolla in justindrewbieber.blogg.se
Tack

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad heter låten som Justin Bieber skrev till sin mamma Pattie?
 I love you
 Never go away
 Turn to you
 Forever you and me
 Catching Feelings

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards