Rikkie Bieber

Alla inlägg den 19 juli 2012

Av Rikkie - 19 juli 2012 16:37

Just nu sitter jag i soffan för att jag ska kolla på en jätte bra film, Tillbaka Till Framtiden 3.
Kan inte blogga alls länge nu men kanske gör det senare idag.
(första bilden är film nr 1 av filmerna och den andra bilden är film nr 2 o.s.v)
Kram!!

Av Rikkie - 19 juli 2012 11:54

Hej!
Som jag sa så skulle det inte bli så toppen väder direkt.
Det spö regnar där jag är och jag och pappa sitter under ett paraply!!
Jätte trevligt......hmmm!!!!!!!?????
Man hör låtar som spelas lite längre bort och det är sånna som: Umbrella - Rihanna och så spelar dom en massa regn låtar, och här sitter jag under ett paraply!
Jaja, vi fick i alla fall nytta av våra paraply!!!
Sedan spelade de också What makes you beautiful - One Direction då blev jag en aning gladare!!
OMG!!! Stannade upp bloggandet i 5 minuter och då kommer en reporter som intervjuade mig!!!
Hejdå Kram

Av Rikkie - 19 juli 2012 09:54

Hej!
Idag vaknade jag klockan halv 9, såklart så var jag trött ändå men man vänjer sig fort.
Det känns konstigt och bra att vara så aktiv på mig blogg som jag är :)
Det är roligt att berätta för er vad ja gör om dagarna eller ska göra.
Jag vet vet vet inte om ni tycker att det är tråkig med en bloggare som inte visa på bilder vem man är, men jag är väldigt skäpptisk till att visa mitt ansikte för människor jag inte känner och det är ju så att vilken människa som helst kan gå in på min blogg och då är jag osäker på om jag vill att de ska se vem jag är.
Men nu så sitter jag i bilen och bloggar på min mobil (det e mycket roligare än på datorn) för vi ska iväg.
Om kanske 10-15 minuter så är vi framme.
Tydligen så ska det inte bli så jätte bra väder så vi får se hur det blir med hela den grejen.
Måste sluta blogga nu.
Kram
Bjuder på en bild på min älskling ?

Presentation


Hej Alla!
Det är jag som är Rikkie!
Jag älskar Justin Bieber så om ni gillar honom, borde ni kolla in min blogg då och då.
Ni kan även kolla in justindrewbieber.blogg.se
Tack

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad heter låten som Justin Bieber skrev till sin mamma Pattie?
 I love you
 Never go away
 Turn to you
 Forever you and me
 Catching Feelings

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards