Rikkie Bieber

Alla inlägg den 10 februari 2012

Av Rikkie - 10 februari 2012 14:57

Som ni vet så är Justin Bieber min favorit men om jag inte hade haft han, så hade det blivigt Rihanna! 

Hon är jätte duktig på att sjunga och det är nog många som tycket det också.

Ni kommer att få många bilder faktikt exakt 5 stycken men först

ska jag be er om en sak.......

allting som ni kan (bra saker) om Rihanna eller Justin bieber så ska ni skicka det

till mig på komentarer........ (Ps: om ni vill kan ni fråga vad jag kan om dem) 

Här kommer 5 bilder  

       


Gud vad jag älskar när hon har rött hår.

Jaja jag hinner inte skriva mer ska äta mackisar :)

PS: som tips till mat är det jätte gott att ta den lila förpackningen i nudlar mums!  

Presentation


Hej Alla!
Det är jag som är Rikkie!
Jag älskar Justin Bieber så om ni gillar honom, borde ni kolla in min blogg då och då.
Ni kan även kolla in justindrewbieber.blogg.se
Tack

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad heter låten som Justin Bieber skrev till sin mamma Pattie?
 I love you
 Never go away
 Turn to you
 Forever you and me
 Catching Feelings

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards