Rikkie Bieber

Alla inlägg den 19 november 2012

Av Rikkie - 19 november 2012 19:29

Hej alla! 

jag har idag varit i skolan som vanligt och sen hängde jag med en kompis hem, vi drack hem gjord juice, den var jätte god :)

Men i alla fall, jag har i år varit mycket tidig med min jul-önskelista och jag önska mig vettiga saker, vissa år har jag önskat mig en massor med dyra saker som är onormalt att ge i julklapp, det hade isf varit den bästa julen ever!

Jag har önskat mig bland annat olika fina kläder som jag hittat i bubtiker när jag varit där, vilket är mer rimligt att önska sig.

Nu resten av dagen så ska jag tillbringa tiden vid tv:n, jag älskar sånna måndags kvällar där man bara sitter vid tv:n och latar sig efter en lång dag med skola, sporter osv.

jag märker att jag inte har något intressant att skriva om så jag vill inte trötta ut er.. 

/ Rikkie


(ingen bild idag   )



Presentation


Hej Alla!
Det är jag som är Rikkie!
Jag älskar Justin Bieber så om ni gillar honom, borde ni kolla in min blogg då och då.
Ni kan även kolla in justindrewbieber.blogg.se
Tack

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad heter låten som Justin Bieber skrev till sin mamma Pattie?
 I love you
 Never go away
 Turn to you
 Forever you and me
 Catching Feelings

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards