Rikkie Bieber

Direktlänk till inlägg 10 augusti 2012

Tröööötttt!!!!

Av Rikkie - 10 augusti 2012 19:24

Jag är så himla trött just nu jag fattar ingenting, precis var jag jätte pigg och nu håller ögonen på att slockna. 

Idag har jag inte haft så mycket att göra, men min systers kompis var här och hon är jätte snäll.......

Hon gjorde fantastiska frisyrer på min en som det var en jätte fin/söt fläta......går ej att beskriva och sen var det en som gjorde att ens toffs blev längre. Jaja det var fina frisyrer idag! 

Jag ska berätta allt från början till slutet.

Jag vaknade upp klockan 09.30 på morgonen och sedan kom pappa in ungefär klockan 10.00 till mitt rum och sa att det var frukost, jag tog på mina mjukis shorts och min   Justin Bieber  tröja hehe   

och sedan gick jag ner. 

Där stod det frukostbullar och en massa pålägg, då såg jag att min systers kompis (som är jätte snäll) var hos oss, jag sa hej och började att äta. 

Sen så frågade jag om det gick att va för min kompis Anna (annybunny.bloggplatsen.se) men det gick inte   ....

Sen så spelade jag, min syster och hennes kompis gamecube (det var llääänngggee sedan!!) vi spelade det spelet när man är mario figurer och åker runt på bilar, hehe så barnsliga vi är :) det var as kul! 

Sedan så kollade jag på Punk´d på MTV, där var Justin Bieber, Taylor Swift, Sean Kingston, Miley Cyrus, Josh Hutcherson, Vanessa Hudgens, Lucy Hale, Emma Roberts, Liam Hemsworth och Khloe Kardashian. 

Sen finns det fler av de programmen med flera kändisar i men han bara se de här med domma kändisarna i.

Jag kollade också på Awkward, orkar inte berätta vad den handlar om......... men rekommenderar det från 12 års ålder.

Min systers kompis gjorde som sagt frisyrer och sedan skulle hon hem :( 

Men pappa gjorde en jätte god lasagne med sallad till, det blev mumsigt   

Sen sitter jag här nu, hehe :)

Fick nu reda på att den heta killen Lucas Hill fyller år idag! Grattis till honom.....om ni inte vet vem han är så känner ni säkert igen honom från Hannah Montana the movie, faktiskt en jätte bra film.

Bilder: 

Awkward:

Ashley Rickards (huvudrollen)

 

Brett Davern (en vän, kanske pojkvän till Ashley Rickards i filmen)

 

Beau Mirchoff (Ashley gillar honom i filmen)

 

Jillian Rose Reed (en av Ashleys bästa kompisar i filmen)

 

Jessica Lu (den andra presonen i filmen som är hennes bästa vän)

 

Ja, det är Awkward det, nu visade jag bara de viktigaste personerna som är med, men det finns sååååå många fler.

Oj! glömde nästan.... har ni kollat på fokis blogg? 

Hon sjunger där!!!! Hon har inte världens bästa röst men den är jätte gullig, om ni gillar henne så ska ni självklart kolla för hennes röst är jätte söt och bra..... :) 

Förra gången som ni vet så gick det inte så bra med att dela en video.

Men jag ska försöka, men om det inte går så får ni gå in på hennes blogg och kolla på den där :)

<script type='text/javascript' src='http://script.sweeptail.com/videoScript.do?siteVideoId=1003&siteId=348872'></script>

hejdå :)








 
 
Ruth

Ruth

14 augusti 2012 10:20

Jag ÄLSKAR AWKWARD!:D
Självklart kan jag kommentera på din blogg;)<3

Jo anledningen till att jag inte skriver om andra är till att jag vill hålla bloggen om jennifer. Om nu Josh fyller år eller någon förlovar sig DÅ kommer det självklart upp på bloggen och när alla är castade till THG:CF kommer det såklart upp;)
Jag är ett stort fan till Amandla stenberg och (gift men) Josh hutcherson men jag vill gärna hålla bloggen om Jennifer:)<3

Skulle du vilja göra ett sammarbete med din justin bieber blogg och min jennifer lawrence blogg? Ska få en ny design och då kommer jag ha elite affiliates och samarbeten;)

http://jennifershraderlawrence.blogg.se

Rikkie

14 augusti 2012 14:46

Ja, jag skulle älska ett sammarbete.
Men jag fattar inte riktigt vad vi ska göra, men jag kan höra av mig till din blogg igen. Sen så hör av dig hit igen så kan vi prata mer om det :)

 
Ingen bild

My

19 augusti 2012 13:13

problemet med med att vi inte kan se Foki sjunga är för att man inte kan kopiera texten du delade eller något annat på bloggen. Annars blir det jättejobbigt att skriva alla bokstäver och siffror osv.

Rikkie

19 augusti 2012 22:17

Jaha okej, men jag vet inte hur jag ska ladda upp videos och sånt, men tack för att du sa det My, ska komma ihåg det till nästa gång!
Tack för din kommentar :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

:)

Av Rikkie - 1 juni 2013 12:18

Länge sedan jag bloggade, vet... men har inte haft tid och inte tänkt på det... jag har egentligen aldrig varit jätte duktig på att blogga mycket och har verkligen försökt, men jag har glömt osv. sorry   men jag tror inte att bloggen kommer i all...

:)

Av Rikkie - 5 februari 2013 17:33


Jag ska snart åka och träna, men jag tänkte att jag gör ett inlägg på bloggen innan dess. Igår så skrev jag om att jag kanske börjar med veckans kändis där jag skriver lite fakta om en kändis varje vecka, tänkte börja med det nu, om ni vill så får...

Av Rikkie - 4 februari 2013 18:18


Jag har inte så mycket att skriva om just nu så jag tänkte skriva lite fakta om en kändis... funderar på att ha en veckans kändis där jag skriver fakta om den, eller vad tycker ni? Aja, i alla fall så tänkte jag skriva om en nu.   Jennifer La...

Av Rikkie - 2 februari 2013 10:15


Hej !  Har inget speciellt att skriva om nu eftersom att jag inte har hunnit göra så mycket idag änn... Men lite senare idag så hade jag tänkt att gå en runda, jag behöver komma ut efter att ha varit sjuk så länge.  Det kan hända att jag skrive...

Av Rikkie - 1 februari 2013 15:16

Hej alla, idag har det varit en vanlig dag, vaknar, går till skolan... några lektioner osv. Just nu så sitter jag och bloggar, men lite senare så kanske jag går ut, eller något.    Det är många som vet att Justin Bieber har släppt ett akustiskt...

Presentation


Hej Alla!
Det är jag som är Rikkie!
Jag älskar Justin Bieber så om ni gillar honom, borde ni kolla in min blogg då och då.
Ni kan även kolla in justindrewbieber.blogg.se
Tack

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad heter låten som Justin Bieber skrev till sin mamma Pattie?
 I love you
 Never go away
 Turn to you
 Forever you and me
 Catching Feelings

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards