Rikkie Bieber

Direktlänk till inlägg 6 mars 2012

Hej ska göra ett snabbt inlägg

Av Rikkie - 6 mars 2012 15:52

hej ledsen men jag ska bara göra ett snabbt inlägg.

Jag ska tipsa om en låt och lägga ut bilder på världens sötaste par.

Låten heter Call me maybe och här kommer världens sötaste par på bild.

+ en bild på när jag har sminkat selena gomez :)

Det var världens sötaster par Jelena (justin Bieber och selena gomez)

Eller som jag kallar dom Stina för justin slutar med stin och selena med a :)

är kommer min design av selena gomez

Kolla ögonen haha sveriges flagga   

 
 
Ingen bild

Plusset

6 mars 2012 22:20

mm dom e söta men jag har en fråga kan inte du lägga ut bilder på dig själv när du var LITEN! Om du e osäker fråga en förälder om du får :) :) :)

Rikkie

7 mars 2012 17:12

Jag är ledsen "plusset" men jag får inte och vill inte lägga ut bilder på mig skälv. Det finns både fördelar och nackdelar med det t ex fördelarna. Ni hade vetat vad jag gör om vardagarna, hur jag ser ut och mycket information om mig. Nackdelarna är ju att det inte alltid är jätte snälla söta och gulliga läsare som går in på min blogg. Så om man ska vara extra säker så är det best att inte visa hur man ser ut osv.....
Tack så mycket för komentaren
// Rikkie

 
SimSim

SimSim

8 mars 2012 13:05

Hej SimSim här! Jag vill bara tipsa om min blogg. Ifall kommentaren stör dig är det bara att radera den :)

Tävla om ett exemplar av det splitternya Sims 3: I Rampljuset Katy Perry Collectors Edition!

Avslutas 20 mars vid midnatt!

Jag har i många år samlat de bästa, nyaste och säkraste och framförallt GRATIS nedladdningarna till mitt simspel, och nu delar jag med mig av allt det jag hittat.

Jag testar allt i mitt eget spel innan jag lägger upp det i bloggen, därför kan ni alltid vara säkra på att det inte gör något mot ditt spel eller din dator!

Kika in och se om du gillar innehållet i bloggen, eller skriv en kommentar och tipsa om förbättringar, om du har hittat riktigt fina grejer eller kanske skapar egna simsprylar!

Jag tänkte att detta skulle vara intressant för dig, även om jag bara har fått upp bloggen 2 veckor sedan, så har jag redan några riktigt fina saker uppe!

Jag är en flitig bloggare och jag har spelat The Sims i över 10 år, så jag är duktig på att hitta det allra bästa till spelet...

Hoppas vi ses!
<3 SimSim

http://simsim.blogg.se

Rikkie

8 mars 2012 20:37

hej simsim ledsen men är nog inte så intresserad :) tack för komentaren

 
hemen

hemen

17 mars 2012 11:32

hej jag heter hemen och jag äger bloggen hemenstyle.blogg.se och den är inte så känd jag har typ 1 läsare per dag och det skulle vara kul att du iallafall skulle vela läsa den:)

http://hemenstyle.blogg.se

Rikkie

17 mars 2012 17:25

ja, jag kan väll klicka in och kolla :)
tack för komentaren Hemen

 
C O R N E L I A

C O R N E L I A

8 april 2012 14:10

Ja de är fina tillsammans! :D Vad snyggt det blev med svenska flaggor på henne, haha :D

http://www.alltidcornelia.blogg.se

Rikkie

9 april 2012 07:43

ja, jag tyckte skälv att det var lite "fiffigt" av mig att göra svenska flaggor på hennes ögonlock. Hoppas att någon känd sminkare som sminkar kändisar i usa ser det (vilket är högst osanolikt) så att dom kan använda det på Selena haha det hade varigt grymt med också helt omöjligt att dom ser det.
Tack för kommentaren.
Älskar när ni kommenterar mycket

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

:)

Av Rikkie - 1 juni 2013 12:18

Länge sedan jag bloggade, vet... men har inte haft tid och inte tänkt på det... jag har egentligen aldrig varit jätte duktig på att blogga mycket och har verkligen försökt, men jag har glömt osv. sorry   men jag tror inte att bloggen kommer i all...

:)

Av Rikkie - 5 februari 2013 17:33


Jag ska snart åka och träna, men jag tänkte att jag gör ett inlägg på bloggen innan dess. Igår så skrev jag om att jag kanske börjar med veckans kändis där jag skriver lite fakta om en kändis varje vecka, tänkte börja med det nu, om ni vill så får...

Av Rikkie - 4 februari 2013 18:18


Jag har inte så mycket att skriva om just nu så jag tänkte skriva lite fakta om en kändis... funderar på att ha en veckans kändis där jag skriver fakta om den, eller vad tycker ni? Aja, i alla fall så tänkte jag skriva om en nu.   Jennifer La...

Av Rikkie - 2 februari 2013 10:15


Hej !  Har inget speciellt att skriva om nu eftersom att jag inte har hunnit göra så mycket idag änn... Men lite senare idag så hade jag tänkt att gå en runda, jag behöver komma ut efter att ha varit sjuk så länge.  Det kan hända att jag skrive...

Av Rikkie - 1 februari 2013 15:16

Hej alla, idag har det varit en vanlig dag, vaknar, går till skolan... några lektioner osv. Just nu så sitter jag och bloggar, men lite senare så kanske jag går ut, eller något.    Det är många som vet att Justin Bieber har släppt ett akustiskt...

Presentation


Hej Alla!
Det är jag som är Rikkie!
Jag älskar Justin Bieber så om ni gillar honom, borde ni kolla in min blogg då och då.
Ni kan även kolla in justindrewbieber.blogg.se
Tack

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad heter låten som Justin Bieber skrev till sin mamma Pattie?
 I love you
 Never go away
 Turn to you
 Forever you and me
 Catching Feelings

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards