Rikkie Bieber

Direktlänk till inlägg 29 januari 2012

Victorious

Av Rikkie - 29 januari 2012 08:42

Hejsan alla snälla ! <3 


Nu idag så ska jag lägga ut bilder på mitt favorit tv program på Nickelodeon och Disney Channel.................jag har 2 på Nickelodeon och 2 på disney channel.

nu ska jag visa dom som jag tycker

om på Nickelodeon och den

första bilden är på 

Victorious..........

Ps: 2 bilder

 

Det var dom :D

Nu till det andra programmet på Nickelodeon...

ICarly ............Ps: 2 bilder

 

Nu till dom första på disney channel

som jag gillar väldigt mycket

är Min barnvakt är en vampyr.......yey

Nu till den lite äldre men dom har gjort

flera och nya avsnitt av det

SHAKE IT UP!!!!!!! whoooowhooo

 



Sådär nu har ni sett mina favorit program men om jag ska välja två en av

disney channel och en av Nickelodeon så skulle

jag välja Victorious och Min barnvakt är en vampyr

men min barnvakt är en vampyr har inte fått nya

avsnitt så det börjar bli lite lång tråkigt

så hoppas på nya avsnitt :D toddelooo 


 
 
bella

bella

9 februari 2012 17:57

ohh älskar också alla såna serier :D fast min favorit är wizards of Waverly place, synd bara att de inte kommer fler säsonger på den :(

http://rememberthiis.blogg.se

Rikkie

9 februari 2012 19:35

jag ska glädja dig med att det kommer komma en ny (den sista) omgången med serier med just magi på waverly place :D hoppas du blir glad

 
Ingen bild

gagulik

24 februari 2012 17:43

ja elskar mike victorious serjer

Rikkie

25 februari 2012 14:05

ja jag älskar också victorious serier men jag är ledsen jag fattar inte vad du menar med mike.
Om jag får rätta din stavning så älskar stavas med ä och serier stavas S E R I E R
// Rikkie

 
Ingen bild

gagulik

24 februari 2012 20:21

VIL DU VICTORIUOS VARA MIN BREV VEN SOM VI 2 KAN MAILA SNÄLA JA KOLAR PÅ NICELODION SOM DU ÄR DER JA TIKER OM DINA FILMER OCH DEJ MEST

Rikkie

25 februari 2012 14:03

jag är hemskt ledsen men jag fattar inte riktigt vad du menar.
Om du menar om vi kan vara brev vänner så kan jag tyvärr inte tacka ja.
// Rikkie

 
Ingen bild

gagulik

29 februari 2012 17:20

vänta kan du koma till mitt födelsedag det är på mars den 24 och en sak låva att du komer en sak til min papa har trefat en holivod stärna

Rikkie

3 mars 2012 10:22

Nej, jag är ledsen men jag kan inte komma på din födelsedag. Jag känner inte dig :)
Hade jag gjort det hade jag gärna kommit ;-)

 
Ingen bild

gagulik

29 februari 2012 17:26

ja kolar victorious varije da

Rikkie

3 mars 2012 10:21

Ja, det är ett riktigt bra program :)

 
Ingen bild

michaela

26 december 2012 15:11

hej jag undrar hur alla tjejer i victorius får så fint hår och sam i Icarly jag plattar mitt hår varige dag för jag tycker att det är så fult hår snälla ge mig nått tips snälllllllaaaaaa

Rikkie

26 december 2012 16:56

Hej!
Jag vet inte hur man får så fint hår som de har men jag har några enkla tips.
När du plattar ditt hår så kan det vara bra om du använder värmespray, det skyddar ditt hår från värmen från plattången och gör så att ens hår inte blir lika slitet.
Hårinpackning är också ett bra tips och det gör håret lenare och glansigare.

/ Rikkie

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

:)

Av Rikkie - 1 juni 2013 12:18

Länge sedan jag bloggade, vet... men har inte haft tid och inte tänkt på det... jag har egentligen aldrig varit jätte duktig på att blogga mycket och har verkligen försökt, men jag har glömt osv. sorry   men jag tror inte att bloggen kommer i all...

:)

Av Rikkie - 5 februari 2013 17:33


Jag ska snart åka och träna, men jag tänkte att jag gör ett inlägg på bloggen innan dess. Igår så skrev jag om att jag kanske börjar med veckans kändis där jag skriver lite fakta om en kändis varje vecka, tänkte börja med det nu, om ni vill så får...

Av Rikkie - 4 februari 2013 18:18


Jag har inte så mycket att skriva om just nu så jag tänkte skriva lite fakta om en kändis... funderar på att ha en veckans kändis där jag skriver fakta om den, eller vad tycker ni? Aja, i alla fall så tänkte jag skriva om en nu.   Jennifer La...

Av Rikkie - 2 februari 2013 10:15


Hej !  Har inget speciellt att skriva om nu eftersom att jag inte har hunnit göra så mycket idag änn... Men lite senare idag så hade jag tänkt att gå en runda, jag behöver komma ut efter att ha varit sjuk så länge.  Det kan hända att jag skrive...

Av Rikkie - 1 februari 2013 15:16

Hej alla, idag har det varit en vanlig dag, vaknar, går till skolan... några lektioner osv. Just nu så sitter jag och bloggar, men lite senare så kanske jag går ut, eller något.    Det är många som vet att Justin Bieber har släppt ett akustiskt...

Presentation


Hej Alla!
Det är jag som är Rikkie!
Jag älskar Justin Bieber så om ni gillar honom, borde ni kolla in min blogg då och då.
Ni kan även kolla in justindrewbieber.blogg.se
Tack

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad heter låten som Justin Bieber skrev till sin mamma Pattie?
 I love you
 Never go away
 Turn to you
 Forever you and me
 Catching Feelings

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards